Konu
Alex Gitti.!
02-10-2012, 15:11:06
#125
dEaTh
Alex i sevmek onun üzerindeki Fenerbahçe Formasından değil bizim üzerimizdeki
Galatasaray
formasının Adamlık ve hakkaniyet anlayışındandır.