bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Feneri toparlayan Alexti, gitmesi kötü oldu artık fener 2. lige kadar düşer.
2.Lig ne 3.lige düşer. Fenerbahçe bir futbolcuya o derece bağlıya.

Üzücü böyle gitmesi çok üzücü. Beşiktaş karşılaşmasında çokşeyler olacak. Bu hafta Aykut Kocaman'ın haftası olacak (Bence Hazin SON). Taraftar Alex çağıramayacak trübünlere. Hırsınıda haliyle teknik ekipden ve yönetimden çıkaracak.