bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi fenerli arkadaşlar kızıcak bence fenere yakışan bir gönderme olmuş .Adamın heykelini dik efsane sıfatı ver adam takımdan kavulsun kusura bakmayında resmen komedi rezillik ; koskoca fenerbahçenin düştüğü duruma bak . Bir gs li olarak alex e herkesin saygısı vardır.hagi den sonra gelmiş geçmiş en iyi yabancı futbolcudur.koskoca fenerbahçe şu an da alexin tırnağı olamaz.Umit ediyorum ki almanyadaki maç onlar açısından iyi geçsin yoksa kaos oluşucak...
geçmesin hocam inşallah aykut hoca gidene kadar önümüzdeki tüm maçları yeniliriz..