şimdi fenerli arkadaşlar kızıcak bence fenere yakışan bir gönderme olmuş .Adamın heykelini dik efsane sıfatı ver adam takımdan kavulsun kusura bakmayında resmen komedi rezillik ; koskoca fenerbahçenin düştüğü duruma bak . Bir gs li olarak alex e herkesin saygısı vardır.hagi den sonra gelmiş geçmiş en iyi yabancı futbolcudur.koskoca fenerbahçe şu an da alexin tırnağı olamaz.Umit ediyorum ki almanyadaki maç onlar açısından iyi geçsin yoksa kaos oluşucak...