Türk futbolu için herşeyi yapan bu adama yapılan tüm herşeyi şiddetle kınıyorum.Takımdan defol git Aykut ! Şerefin olsaydı o kadar istifa tezahüratına karşın çekip giderdin,şerefsizlik kanında var.