Konu
Alex Gitti.!
01-10-2012, 22:35:29
#79
Navarin
Türk futbolu için herşeyi yapan bu adama yapılan tüm herşeyi şiddetle kınıyorum.Takımdan defol git Aykut ! Şerefin olsaydı o kadar istifa tezahüratına karşın çekip giderdin,şerefsizlik kanında var.