• 25-06-2009, 19:03:02
    #28
    John adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke yüzyılın en rezil tarihleri böyle 2'şer kupalı olsa
    Tamam abi hemen -replerimize sarılıyoruz. Savulun battal gazi geliyorrr
    komik şey seni transfer olarak rezil bi yıl geçiriyor demek istedim ama senin anlamanı beklemiyordum zaten bak işine yol al
  • 25-06-2009, 19:05:07
    #29
    sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizi rezil eden olaylardan biri 8-0 lık malubiyetti.Bilmediğim başka bişeymi var acaba ?
    gidipte köy takımlarına mı elendik ? , sıfırmı çektik ?, oluomuc tan 7 mi yedik ? evimizde 5 mi yedik ? 27 senelik hasret mi çektik ?
    gerçi pendikle berabere kalmıştık eğer onu diyorsan bilmiyorum artık
    pardonda hoca benim fenerbahçeli olduğumu nerden biliyorsun ? tabi alışmışsınız hemen karşı saldırıyo biri hök dese sayarsınız bu muhabbetleri.çocukça şeyler bunlar bakın dalganıza

    ben ADANASPORLUYUM.
  • 25-06-2009, 19:05:51
    #30
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte ne kadar aciz birileri olduğunuz ortada rhcpmidir nedir.sizene kardeşim benim gözümde nihat öyle si-ze-ne ben böyle düşünüyorum.yaranız varki gocunuyorsunuz.beşiktaş yüzyılın en rezil tarihini yaşıyor.bunu kabullenin artık.beşiktaşa herhangi bi gıcıklığım yok tüm gıcıklığım rezil başkanınızadır.
    haydi bebeler tekrar -replerinize sarılın
    1. Bana pm atma bir daha.
    2. Önce adamlığa bir ayak bas, sonra benimle muhattap ol.
    3. Senin gibi bebelere laf yetiştirecek vaktim yok.
    4. Bas git. Konunun içine etme.

    Ulan biz adamlar transfer yaptığında Mehmet Topuzu aldıklarında bile hayırlı olsun demesini bildik. Herifin konuşma şekline bak. Resmen konuya gelip milleti çileden çıkartmaya çalışıyor. Ya çoluk çocukla zaman öldürmücem diyorum ama bitmiyor ki bunlar arkadaş. Sen daha cevap yaz -replerin çoğalıcaktır emin ol..
  • 25-06-2009, 19:09:24
    #31
    Bir Galatasaray'lı olarak Nihat'ı Türkiye Liginde izlemek benim için zevkli olacak. Hayırlı olsun Beşiktaş'a.
  • 25-06-2009, 19:09:32
    #32
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardonda hoca benim fenerbahçeli olduğumu nerden biliyorsun ? tabi alışmışsınız hemen karşı saldırıyo biri hök dese sayarsınız bu muhabbetleri.çocukça şeyler bunlar bakın dalganıza
    ben ADANASPORLUYUM.
    Ben sadece FB den söz etmiyorum iyi tahlil et.
    Örnek gösteriyorum

    RHCP nin dediği gibi konuyu kilitletmeye çalışıyosan söyle bilgimiz olsun

    Ben konuları karıştırmak için gidip başka bi yerde soruyormuyum FB en son ne zaman çifte kupa aldı diye !!!
  • 25-06-2009, 19:09:44
    #33
    Nihat'ın ölüsü bile bir çok Türk futbolcudan daha diridir. Uzatıp laf salatası yapmaya gerek yok. Kaldı ki adam 30 yaşında daha
  • 25-06-2009, 19:14:03
    #34
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Bana pm atma bir daha.
    2. Önce adamlığa bir ayak bas, sonra benimle muhattap ol.
    3. Senin gibi bebelere laf yetiştirecek vaktim yok.
    4. Bas git. Konunun içine etme.

    Ulan biz adamlar transfer yaptığında Mehmet Topuzu aldıklarında bile hayırlı olsun demesini bildik. Herifin konuşma şekline bak. Resmen konuya gelip milleti çileden çıkartmaya çalışıyor. Ya çoluk çocukla zaman öldürmücem diyorum ama bitmiyor ki bunlar arkadaş. Sen daha cevap yaz -replerin çoğalıcaktır emin ol..
    sanadamı pm attı hiç şaşırmadım doğrusu bi dünyada argo kelime ve hakarette etmiştir saldırmayı çok seviyo bu arada ben fenerbahçeliyim sevindim ligin kalitesi arttığı için
  • 25-06-2009, 19:14:36
    #35
    sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sadece FB den söz etmiyorum iyi tahlil et.
    Örnek gösteriyorum
    RHCP nin dediği gibi konuyu kilitletmeye çalışıyosan söyle bilgimiz olsun
    Ben konuları karıştırmak için gidip başka bi yerde soruyormuyum FB en son ne zaman çifte kupa aldı diye !!!
    hala feenerbahçe diyor.yahu kardeşim şuradaki tartışmadan belli nasıl bir taraftar olduğunuz.(genelleme yapmıyorum) sizin gibi insanlar fenerbahçe taraftarına kurban olsunlar.
    soğukkanlı senin mesajlarını takip ederim aklı başında saygın birisin bak bakalım benim konudaki ilk mesajıma beşiktaşa yönelik bencilce yorum yapmışmıyım. adam gibi girdim konuya yorumumu yazdım. ben nihatı milli takımda da beğenmiyordum. ama bazı -14 yaş gurubu kişiler yorumuma saygı göstermek yerine oyuncaklarını kullanmayı seçtiler.
    rhcp midir nedir sende o profildeki yaş bölümünü düzelt 9-10 yap senin yaş gurubun o

    çağır arkadaşlarını versinler -rep hadi çocuğum
  • 25-06-2009, 19:17:11
    #36
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanadamı pm attı hiç şaşırmadım doğrusu bi dünyada argo kelime ve hakarette etmiştir saldırmayı çok seviyo bu arada ben fenerbahçeliyim sevindim ligin kalitesi arttığı için
    senin gibi -rep veripde isim yazamayacak kadar korkum yok en azından adam gibi özel mesaj atıp tepkimi dile getiriyorum. acizlik kimde bul bakalım