sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sadece FB den söz etmiyorum iyi tahlil et.
Örnek gösteriyorum
RHCP nin dediği gibi konuyu kilitletmeye çalışıyosan söyle bilgimiz olsun
Ben konuları karıştırmak için gidip başka bi yerde soruyormuyum FB en son ne zaman çifte kupa aldı diye !!!
hala feenerbahçe diyor.yahu kardeşim şuradaki tartışmadan belli nasıl bir taraftar olduğunuz.(genelleme yapmıyorum) sizin gibi insanlar fenerbahçe taraftarına kurban olsunlar.
soğukkanlı senin mesajlarını takip ederim aklı başında saygın birisin bak bakalım benim konudaki ilk mesajıma beşiktaşa yönelik bencilce yorum yapmışmıyım. adam gibi girdim konuya yorumumu yazdım. ben nihatı milli takımda da beğenmiyordum. ama bazı -14 yaş gurubu kişiler yorumuma saygı göstermek yerine oyuncaklarını kullanmayı seçtiler.
rhcp midir nedir sende o profildeki yaş bölümünü düzelt 9-10 yap senin yaş gurubun o

çağır arkadaşlarını versinler -rep hadi çocuğum