By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte ne kadar aciz birileri olduğunuz ortada rhcpmidir nedir.sizene kardeşim benim gözümde nihat öyle si-ze-ne ben böyle düşünüyorum.yaranız varki gocunuyorsunuz.beşiktaş yüzyılın en rezil tarihini yaşıyor.bunu kabullenin artık.beşiktaşa herhangi bi gıcıklığım yok tüm gıcıklığım rezil başkanınızadır.
haydi bebeler tekrar -replerinize sarılın
1. Bana pm atma bir daha.
2. Önce adamlığa bir ayak bas, sonra benimle muhattap ol.
3. Senin gibi bebelere laf yetiştirecek vaktim yok.
4. Bas git. Konunun içine etme.

Ulan biz adamlar transfer yaptığında Mehmet Topuzu aldıklarında bile hayırlı olsun demesini bildik. Herifin konuşma şekline bak. Resmen konuya gelip milleti çileden çıkartmaya çalışıyor. Ya çoluk çocukla zaman öldürmücem diyorum ama bitmiyor ki bunlar arkadaş. Sen daha cevap yaz -replerin çoğalıcaktır emin ol..