• 25-06-2009, 11:14:52
    #10
    hayırlı olsun beşiktaş
  • 25-06-2009, 11:23:56
    #11
    Valla bütün spor sitelerinde,televizyonlar da var . Tekrar gelmesi güzel oldu.. Demirören'i de ne kadar sevmesemde bu transferde gösterdiği titizlikten dolayı tebrik ederim.
  • 25-06-2009, 12:12:25
    #12
    Valla nihatın geldigine şaşıyorum Nihat eski nihat degil artık niye satıyor villareal ? bu saatten sonra nihattan hayır gelmez.
    (-rep dolacak bu yorumundan ama olsun.)
    Tahminim doğru çıktı veriyorlar -leri bakacaz görecez nihatı lig tv nihatın özetini yayınladı gaza getirdi açıklası benide bakarsınız gol kralı bile olur
  • 25-06-2009, 13:17:31
    #13
    nihat öldü artık boşa artık aha buraya yazıyorum 10 golu geçsin de görelim.
  • 25-06-2009, 13:28:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Nihat'ın performansının düşeceğini sanıyorum.
  • 25-06-2009, 13:55:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bu sene şampiyon görelim sizi
    Ölmeden mezara koyarız siziiii
    korkutmaz bizler musalla taşı
    ÖLÜMÜNE SEVİYORUZ BİZ BEŞİKTAŞI!!!

    2003-2004 besteleri ((:
  • 25-06-2009, 14:04:43
    #16
    Afferim Başkan Doğru Zamanda Doğru Transfer .. Bu Sene Kesin Nihat Gol KRALI
  • 25-06-2009, 15:43:12
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Transfer iyi güzel oldu fakat ben ntvspor haricinde hiç bir yerde bu transferle alakalı bir haber görmedim valla Gelirse mükemmel olur..

    edit: bjk.com.tr de var ya
  • 25-06-2009, 16:04:13
    #18
    Üyeliği durduruldu
    bazı arkadaşlar nihat bitti falan demişde
    yusufa da bitti demişlerdi, yusuf la nihatı kıyaslayamayız herhalde