• 25-06-2009, 16:14:28
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Nihat 30 yaşında ne bitmesi ya. En az 5 sene daha futbol oynar. Kendine iyi bakarsa 6-7 sene bile oynayabilir. Ama Nihat çabuk sakatlanan bir oyuncu ne yazıkki. İnşallah sakatlık yüzü görmez bizde. Eğer bobo satılmazsa Nihat Bobo ikilisi çok iş yapar diye düşünüyorum. Takviye olarakda Holosko. Tadına doyum olmaz
  • 25-06-2009, 17:03:24
    #20
    bi gerizekalı bu yorumumdan dolayı -rep vermiş silver üyeliğimi uzatınca elbet görecem hangi angutun verdiğini rahat olsun
  • 25-06-2009, 17:17:25
    #21
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi gerizekalı bu yorumumdan dolayı -rep vermiş silver üyeliğimi uzatınca elbet görecem hangi angutun verdiğini rahat olsun
    -rep verenin eline sağlık. Nihatı 30 yaşında bitirdin. Acaba yurt dışında onun yakaladığı başarıları yakalayan bir tane futbolcu varmı. Burda boş boş yorum yapmayın. Bende de -rep sana.
  • 25-06-2009, 18:02:33
    #22
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi gerizekalı bu yorumumdan dolayı -rep vermiş silver üyeliğimi uzatınca elbet görecem hangi angutun verdiğini rahat olsun
    Rep isteyen istediği gibi kullanması özgür olduğu için kullanılıyor.

    Bu yorumuna şöyle güzel bir -rep çakayım bari. Hani baştan bilde sonra kelime şekli yapma diye dedim.


    BJK.COM.TR'de görüşmelere başlandığı borsaya bildirildi diye yazıyor. Ölüsü Türkiye standartlarının üstünde bir futbolcu.

    Neymiş efendim BJK yıldız almıyormuş transfer yapmıyormuş. Yahu zaten bir sürü yıldızımız varki 2 kupayı da aldık. Yıldız eksikliği olan yıldız alsın.

    Bize ERNST FINK gibi yıldızlar lazım. Nihat gibi evlatlarımız lazım.
  • 25-06-2009, 18:06:52
    #23
    bizdeki tek yıldız eksikliği armada.O günleride görecez eğer FB müsade ederse.Hani Aziz yıldırım söz verdi ya 3 yıl üst üste şampiyonuz diye...
  • 25-06-2009, 18:18:34
    #24
    işte ne kadar aciz birileri olduğunuz ortada rhcpmidir nedir.sizene kardeşim benim gözümde nihat öyle si-ze-ne ben böyle düşünüyorum.yaranız varki gocunuyorsunuz.beşiktaş yüzyılın en rezil tarihini yaşıyor.bunu kabullenin artık.beşiktaşa herhangi bi gıcıklığım yok tüm gıcıklığım rezil başkanınızadır.

    haydi bebeler tekrar -replerinize sarılın
  • 25-06-2009, 18:41:04
    #25
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi gerizekalı bu yorumumdan dolayı -rep vermiş silver üyeliğimi uzatınca elbet görecem hangi angutun verdiğini rahat olsun
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte ne kadar aciz birileri olduğunuz ortada rhcpmidir nedir.sizene kardeşim benim gözümde nihat öyle si-ze-ne ben böyle düşünüyorum.yaranız varki gocunuyorsunuz.beşiktaş yüzyılın en rezil tarihini yaşıyor.bunu kabullenin artık.beşiktaşa herhangi bi gıcıklığım yok tüm gıcıklığım rezil başkanınızadır.

    haydi bebeler tekrar -replerinize sarılın
    Keşke yüzyılın en rezil tarihleri böyle 2'şer kupalı olsa

    Tamam abi hemen -replerimize sarılıyoruz. Savulun battal gazi geliyorrr
  • 25-06-2009, 18:52:22
    #26
    Hayırlı olsun demekten başka , konuşmak bence boşbogazlılıktır.
  • 25-06-2009, 19:02:39
    #27
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte ne kadar aciz birileri olduğunuz ortada rhcpmidir nedir.sizene kardeşim benim gözümde nihat öyle si-ze-ne ben böyle düşünüyorum.yaranız varki gocunuyorsunuz.beşiktaş yüzyılın en rezil tarihini yaşıyor.bunu kabullenin artık.beşiktaşa herhangi bi gıcıklığım yok tüm gıcıklığım rezil başkanınızadır.
    haydi bebeler tekrar -replerinize sarılın
    bizi rezil eden olaylardan biri 8-0 lık malubiyetti.Bilmediğim başka bişeymi var acaba ?
    gidipte köy takımlarına mı elendik ? , sıfırmı çektik ?, oluomuc tan 7 mi yedik ? evimizde 5 mi yedik ? 27 senelik hasret mi çektik ?
    gerçi pendikle berabere kalmıştık eğer onu diyorsan bilmiyorum artık