bi gerizekalı bu yorumumdan dolayı -rep vermiş silver üyeliğimi uzatınca elbet görecem hangi angutun verdiğini rahat olsun
işte ne kadar aciz birileri olduğunuz ortada rhcpmidir nedir.sizene kardeşim benim gözümde nihat öyle si-ze-ne ben böyle düşünüyorum.yaranız varki gocunuyorsunuz.beşiktaş yüzyılın en rezil tarihini yaşıyor.bunu kabullenin artık.beşiktaşa herhangi bi gıcıklığım yok tüm gıcıklığım rezil başkanınızadır.
haydi bebeler tekrar -replerinize sarılın
Keşke yüzyılın en rezil tarihleri böyle 2'şer kupalı olsa
Tamam abi hemen -replerimize sarılıyoruz. Savulun battal gazi geliyorrr