Konu
Ve Nihat Beşiktaş'ta!
25-06-2009, 18:06:52
#23
sogukkanli56
bizdeki tek yıldız eksikliği armada.O günleride görecez eğer FB müsade ederse.Hani Aziz yıldırım söz verdi ya 3 yıl üst üste şampiyonuz diye...