By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte ne kadar aciz birileri olduğunuz ortada rhcpmidir nedir.sizene kardeşim benim gözümde nihat öyle si-ze-ne ben böyle düşünüyorum.yaranız varki gocunuyorsunuz.beşiktaş yüzyılın en rezil tarihini yaşıyor.bunu kabullenin artık.beşiktaşa herhangi bi gıcıklığım yok tüm gıcıklığım rezil başkanınızadır.
haydi bebeler tekrar -replerinize sarılın
bizi rezil eden olaylardan biri 8-0 lık malubiyetti.Bilmediğim başka bişeymi var acaba ?
gidipte köy takımlarına mı elendik ? , sıfırmı çektik ?, oluomuc tan 7 mi yedik ? evimizde 5 mi yedik ? 27 senelik hasret mi çektik ?
gerçi pendikle berabere kalmıştık eğer onu diyorsan bilmiyorum artık