Nihat 30 yaşında ne bitmesi ya.

En az 5 sene daha futbol oynar. Kendine iyi bakarsa 6-7 sene bile oynayabilir. Ama Nihat çabuk sakatlanan bir oyuncu ne yazıkki. İnşallah sakatlık yüzü görmez bizde. Eğer bobo satılmazsa Nihat Bobo ikilisi çok iş yapar diye düşünüyorum. Takviye olarakda Holosko. Tadına doyum olmaz