• 25-06-2009, 19:22:03
    #37
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin gibi -rep veripde isim yazamayacak kadar korkum yok en azından adam gibi özel mesaj atıp tepkimi dile getiriyorum. acizlik kimde bul bakalım
    Aciz olan sensin. Burda millete laf yetiştirmeye çalışıyorsun ve herkesi pmle rahatsız ediyorsun.

    Beni tehtit etmiş : Layık olduğum son neyse o şekilde bitirecekmiş beni
    Bekliyorum kendisini. Layık oldğum son neymiş bende merak ediyorum açıkcası. En azından şekillimi şekilsizmi sonumuz olcak onu görmüş olucaz

    Yarabbim beni bunlarla uğraştırma. Benim karşıma bunları çıkarma lütfen.
  • 25-06-2009, 19:24:07
    #38
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aciz olan sensin. Burda millete laf yetiştirmeye çalışıyorsun ve herkesi pmle rahatsız ediyorsun.
    Beni tehtit etmiş : Layık olduğum son neyse o şekilde bitirecekmiş beni
    Bekliyorum kendisini. Layık oldğum son neymiş bende merak ediyorum açıkcası. En azından şekillimi şekilsizmi sonumuz olcak onu görmüş olucaz
    Yarabbim beni bunlarla uğraştırma. Benim karşıma bunları çıkarma lütfen.
    harbiden normal değilsin sen. ilk sen demedinmi saygı değer insan kılıklı değişik yaratık sanal alemde senin gibileri çok gördük diye ? harbiden hastasın sen.senden rica ediyorum bu konudaki ilk mesajıma bakarmısın ?
  • 25-06-2009, 19:25:23
    #39
    Arkadaşlar bugün kandil. Konudaki son mesajımı yazıyorum lütfen tartışmaya son verelim.Bende yanlış yaptım kabul ediyorum.
  • 25-06-2009, 19:28:29
    #40
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin gibi -rep veripde isim yazamayacak kadar korkum yok en azından adam gibi özel mesaj atıp tepkimi dile getiriyorum. acizlik kimde bul bakalım
    - repi veriyorsam bir sebebi vardır ve repde isim yazma zorunluluğumda yok yazmadıysamda korkumdan değildir senin gibi edepsizlere bulaşmamak içindir
  • 25-06-2009, 19:28:37
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun. Beşiktaş'ımıza yakışacak bir oyuncu. Yuvana tekrar hoşgeldin.
  • 25-06-2009, 19:36:26
    #42
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harbiden normal değilsin sen. ilk sen demedinmi saygı değer insan kılıklı değişik yaratık sanal alemde senin gibileri çok gördük diye ? harbiden hastasın sen.senden rica ediyorum bu konudaki ilk mesajıma bakarmısın ?
    Hakaretlerini report ettim. İnşallah gereği yapılır. Sogukkanli56'nın dediği gibi bugün kandil günü. Ben daha fazla uğraşamıcam seninle. Durduk yere azımı bozdurup günaha sokucan şu mübarek günde.

    Nihat inşallah klübümüze hayırlı olucak. Ben çok iyi işler yapıcağına inanıyorum. Hatta kaptanlık konumuna bile getirilmesini isterim..
  • 25-06-2009, 19:36:28
    #43
    hadi rhcp seni bekliyorum bak ilk mesajıma anlaşalım senle bu konuda. ilk mesajımı okuyup alıntı yaparak kötü bişiyin olup olmadığını yazmanı bekliyorum
  • 25-06-2009, 19:43:36
    #44
    bende bir galatasaraylı olarak nihatı türkiyede gördüğüm için mutlu oldum beşiktaşlı arkadaşlara hayırlı olsun inşahllah .
  • 25-06-2009, 19:43:39
    #45
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi rhcp seni bekliyorum bak ilk mesajıma anlaşalım senle bu konuda. ilk mesajımı okuyup alıntı yaparak kötü bişiyin olup olmadığını yazmanı bekliyorum
    Ben senin ilk mesajına bir şey demedim ki Sadece Nihat öldü demene karşı çıktım. Doğal karşıladım beğenmeyebilirsin Nihatı. Birisi senin yorumunu beğenmeyip -rep vermiş. Sende ona hakaret etmişsin yok angut yok bilmem ne diye laflar sölemişsin. Sende git ona -rep at kardeşim. Birisi bana -rep atmış deyip konuyu değiştirmeye tartışmaya soktuğunu görünce bende sana -rep attım. Bu kadar basit. Herkes senin yorumunu beğenicek değil.

    Amma çok uzattın be kardeşim. Ben seni report ettim sende rahatsız olduysan report et olsun bitsin. Benim adımı artık azına alma lütfen..

    Not: Arkadaşlar bu kişiye cevap vermek zorunda kaldığım için kusura bakmayın. Biz bu güzel transferi konuşalım.