By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin gibi -rep veripde isim yazamayacak kadar korkum yok en azından adam gibi özel mesaj atıp tepkimi dile getiriyorum. acizlik kimde bul bakalım
- repi veriyorsam bir sebebi vardır ve repde isim yazma zorunluluğumda yok yazmadıysamda korkumdan değildir senin gibi edepsizlere bulaşmamak içindir