RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aciz olan sensin. Burda millete laf yetiştirmeye çalışıyorsun ve herkesi pmle rahatsız ediyorsun.
Beni tehtit etmiş : Layık olduğum son neyse o şekilde bitirecekmiş beni
Bekliyorum kendisini. Layık oldğum son neymiş bende merak ediyorum açıkcası. En azından şekillimi şekilsizmi sonumuz olcak onu görmüş olucaz
Yarabbim beni bunlarla uğraştırma. Benim karşıma bunları çıkarma lütfen.
harbiden normal değilsin sen. ilk sen demedinmi saygı değer insan kılıklı değişik yaratık sanal alemde senin gibileri çok gördük diye ? harbiden hastasın sen.senden rica ediyorum bu konudaki ilk mesajıma bakarmısın ?