By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin gibi -rep veripde isim yazamayacak kadar korkum yok en azından adam gibi özel mesaj atıp tepkimi dile getiriyorum. acizlik kimde bul bakalım
Aciz olan sensin. Burda millete laf yetiştirmeye çalışıyorsun ve herkesi pmle rahatsız ediyorsun.

Beni tehtit etmiş : Layık olduğum son neyse o şekilde bitirecekmiş beni
Bekliyorum kendisini. Layık oldğum son neymiş bende merak ediyorum açıkcası. En azından şekillimi şekilsizmi sonumuz olcak onu görmüş olucaz

Yarabbim beni bunlarla uğraştırma. Benim karşıma bunları çıkarma lütfen.