harbiden normal değilsin sen. ilk sen demedinmi saygı değer insan kılıklı değişik yaratık sanal alemde senin gibileri çok gördük diye ? harbiden hastasın sen.senden rica ediyorum bu konudaki ilk mesajıma bakarmısın ?
Hakaretlerini report ettim. İnşallah gereği yapılır. Sogukkanli56'nın dediği gibi bugün kandil günü. Ben daha fazla uğraşamıcam seninle. Durduk yere azımı bozdurup günaha sokucan şu mübarek günde.
Nihat inşallah klübümüze hayırlı olucak. Ben çok iyi işler yapıcağına inanıyorum. Hatta kaptanlık konumuna bile getirilmesini isterim..