• 26-06-2009, 00:38:23
    #55
    hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok iyi bir transfer gerçekten. Türkiyenin en iyi 3 yerli forvetinden biri Nihat
    ortasaha forvet kanat heryerde oynar.asıl önemli özelliği altyapıdan gelmesi itibariyle takımda abilik yapacak olmasıdır.
  • 26-06-2009, 01:51:39
    #56
    transferden 25 TL. ayırıp domaini uzatsınlar ilk önce
    nic.tr: alan adı duraklatılmış..
  • 26-06-2009, 02:07:31
    #57
    ufukaykut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    transferden 25 TL. ayırıp domaini uzatsınlar ilk önce
    nic.tr: alan adı duraklatılmış..
    Beşiktaş Jimnastik Kulübü Resmi Sitesi
  • 26-06-2009, 04:10:30
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Bilmiyorum nihat toparlarmı kendini bir bahisci futboldan kendimce anlamamla hakkında baya bir şey yazıcam nihatın bir kere artık avrupayı unutsun zaten kaç yaşına geldi bjkde bırakır futbolu bence veya gider eskişehir gibi bir takıma daha sonra ama oynar mı oynayamaz mı çıkış mı yapar düşüş mü yaşar şimdilik bunu söyleyemem iyi günler
  • 26-06-2009, 09:36:17
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olur inşallah.
  • 27-06-2009, 02:40:43
    #60
    hayırlı olsun ne diyelim
  • 27-06-2009, 09:17:30
    #61
    Nihat'ın Beşiktaş'ımıza hayırlı olmasını diliyorum yararlı olacağı bana göre %90
  • 27-06-2009, 12:16:52
    #62
    çok iyi oldu