Konu
Ve Nihat Beşiktaş'ta!
25-06-2009, 19:43:36
#44
Maeglin
bende bir galatasaraylı olarak nihatı türkiyede gördüğüm için mutlu oldum beşiktaşlı arkadaşlara hayırlı olsun inşahllah .