işte ne kadar aciz birileri olduğunuz ortada rhcpmidir nedir.sizene kardeşim benim gözümde nihat öyle si-ze-ne ben böyle düşünüyorum.yaranız varki gocunuyorsunuz.beşiktaş yüzyılın en rezil tarihini yaşıyor.bunu kabullenin artık.beşiktaşa herhangi bi gıcıklığım yok tüm gıcıklığım rezil başkanınızadır.
haydi bebeler tekrar -replerinize sarılın