Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanadamı pm attı hiç şaşırmadım doğrusu bi dünyada argo kelime ve hakarette etmiştir saldırmayı çok seviyo bu arada ben fenerbahçeliyim sevindim ligin kalitesi arttığı için
senin gibi -rep veripde isim yazamayacak kadar korkum yok en azından adam gibi özel mesaj atıp tepkimi dile getiriyorum. acizlik kimde bul bakalım