bizi rezil eden olaylardan biri 8-0 lık malubiyetti.Bilmediğim başka bişeymi var acaba ?
gidipte köy takımlarına mı elendik ? , sıfırmı çektik ?, oluomuc tan 7 mi yedik ? evimizde 5 mi yedik ? 27 senelik hasret mi çektik ?
gerçi pendikle berabere kalmıştık eğer onu diyorsan bilmiyorum artık
pardonda hoca benim fenerbahçeli olduğumu nerden biliyorsun ? tabi alışmışsınız hemen karşı saldırıyo biri hök dese sayarsınız bu muhabbetleri.çocukça şeyler bunlar bakın dalganıza
ben ADANASPORLUYUM.