RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Bana pm atma bir daha.
2. Önce adamlığa bir ayak bas, sonra benimle muhattap ol.
3. Senin gibi bebelere laf yetiştirecek vaktim yok.
4. Bas git. Konunun içine etme.

Ulan biz adamlar transfer yaptığında Mehmet Topuzu aldıklarında bile hayırlı olsun demesini bildik. Herifin konuşma şekline bak. Resmen konuya gelip milleti çileden çıkartmaya çalışıyor. Ya çoluk çocukla zaman öldürmücem diyorum ama bitmiyor ki bunlar arkadaş. Sen daha cevap yaz -replerin çoğalıcaktır emin ol..
sanadamı pm attı hiç şaşırmadım doğrusu bi dünyada argo kelime ve hakarette etmiştir saldırmayı çok seviyo bu arada ben fenerbahçeliyim sevindim ligin kalitesi arttığı için