pardonda hoca benim fenerbahçeli olduğumu nerden biliyorsun ? tabi alışmışsınız hemen karşı saldırıyo biri hök dese sayarsınız bu muhabbetleri.çocukça şeyler bunlar bakın dalganıza
ben ADANASPORLUYUM.
Ben sadece FB den söz etmiyorum iyi tahlil et.
Örnek gösteriyorum
RHCP nin dediği gibi konuyu kilitletmeye çalışıyosan söyle bilgimiz olsun
Ben konuları karıştırmak için gidip başka bi yerde soruyormuyum FB en son ne zaman çifte kupa aldı diye !!!