• 27-09-2013, 00:39:22
    #19
    Ne ayak bilmiyorumda bu zamana kadar ona buna çok yüksek maç ceza verenler, belkide Türk futbolundaki en büyük olaya imza atılan maçta ufak cezalarla geçiştirmiş. Bjk ye 4 maç? Yahu adamlar soyunma odasına girip meloyu öldüreceklerdi yahu. Galatasaraylı oyuncuların canı tehlikedeydi sahaya atladılar. Melo'ya 2 maç. Zaten direkt kırmızı görünce 2 maç olmuyormuydu? Komik olmuş diyecek söz yok. Daha öncesinde Galatasaraydan bi oyuncu hakemın ustune yurudu 10 maç, meireles bilmem kaç maç en basit örnekler. Sanırım bu devirde ozaman hakeme bişey yapma yeter. Gerisi ufak cezalar.
  • 27-09-2013, 01:17:37
    #20
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne ayak bilmiyorumda bu zamana kadar ona buna çok yüksek maç ceza verenler, belkide Türk futbolundaki en büyük olaya imza atılan maçta ufak cezalarla geçiştirmiş. Bjk ye 4 maç? Yahu adamlar soyunma odasına girip meloyu öldüreceklerdi yahu. Galatasaraylı oyuncuların canı tehlikedeydi sahaya atladılar. Melo'ya 2 maç. Zaten direkt kırmızı görünce 2 maç olmuyormuydu? Komik olmuş diyecek söz yok. Daha öncesinde Galatasaraydan bi oyuncu hakemın ustune yurudu 10 maç, meireles bilmem kaç maç en basit örnekler. Sanırım bu devirde ozaman hakeme bişey yapma yeter. Gerisi ufak cezalar.
    Sahaya inenler melonun hareket yaptığı tarafdaki taraftarlar değildi gerçi ortada tam bir hareket de yoktu ne hareketler gördü o yeşil saha taraftarların sahaya inme olayı tamamen başka bir olay ne galatasaraylıyım ne beşiktaşlı bazı taraftar gruplarını iyi tanırım maçıda galatasaraylı arkadaşımla izledim zaten olaylar garip olduğu kadar cezalarda garip gerçi kimsede yüksek birşey beklemiyordu sadece bize yansıyanları görebiliyoruz içerde ne oldu bitti artık bilemeyiz cezalara yorum yapılamaz zaten saçmalıktan başka birşey değil
  • 27-09-2013, 01:22:20
    #21
    Anlamadığım durum şu, tamam bu kararlar olması gerektiği gibi olabilir.

    Lakin kafama takıldı: Selçuk İnan'ın aynı hareketini yapan Gökhan Gönül'e 3 maç ceza verildi.

    Selçuğa tüküren Motta'nın aynı hareketini yapan Meireless 8 maç ceza aldı yanlış hatırlamıyorsam.

    Küfür etmeyip sadece 'L-A-N' dediği için Caner'e de 3 maç ceza verilmişti.

    Bunlar sadece Fenerbahçe için örnekler.

    Misal Trabzonspor'a taraftarlar sahaya girdi diye yanlış hatırlamıyorsam 5 maç ceza verilmişti.


    Sanırım verilen cezalar anlık kişilerin ruh haline göre değişiyor.

    Ancak şunuda sormadan edemiyorum, şuan verilen cezalara çok sinirlenen kişiler, aynı cezalar diğerlerine verilince neden seviniyorlardı ?
  • 27-09-2013, 07:43:53
    #22
    Üyeliği durduruldu
    TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Melo'nun cezası çok az. 2 değil en az 4 maç olmalıydı.
    Motta'ya neden ceza yok? Beşiktaş neden 4 maç ceza yedi? Trabzon Fenerbahçe neden 4 değil 5 yedi ?

    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya çok şey yazmak isterdim ama r10'dan banlanmak istemiyorum tüm gs'lilere selamlarımı iletiyorum.

    Samsung Galaxy S8 ile gönderildi.
    Aleykum Selam
  • 27-09-2013, 11:49:08
    #23
    Allah belasını versin böyle cezanın'da verenlerinde. Hiç vermeseydiniz daha iyiydi.

    Ankaragücü maçından olanların 3 katı fazla olay var, Ankaragücüne 5 maç seyircisiz oynama ve binlerce TL para cezası, beşiktaş'a 4 maç ve para cezası.

    Olan her zaman Anadolu takımlarına olur 3 tane para ile mücadele eden takıma hiç birşey olmaz.

    Ama çok güzel bir söz var, Allah yarına bırakır ama yanına bırakmaz!
  • 27-09-2013, 14:05:33
    #24
    Sahaya giren kendi taraftarları ama yenildikleri için kızgınlığa bağlı yenilgiyi hazmedemeyen taraftarlar suçu Galatasaray'ın üzerine atıyor. Hakemin de sonuca etki edecek hiç bir hatalı kararı olduğunu düşünmüyorum. Melo cezasını almış, gayet de olması gerektiği gibi. Beşiktaş'a da abartmadan 4 maç ceza vermişler. Bence insan başkalarına suç atmadan önce, dönüp kendine bir bakmalı. Acaba biz ne yaptık, nerede yanlış yaptık diye...
  • 27-09-2013, 15:19:02
    #25
    Sormayı unuttım, şimdi sonuç ne oldu? GS 2-1 mi yoksa 3-0 mı kazanmış oldu?
  • 27-09-2013, 15:21:16
    #26
    Üyeliği durduruldu
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sormayı unuttım, şimdi sonuç ne oldu? GS 2-1 mi yoksa 3-0 mı kazanmış oldu?
    ona daha karar veremediler heralde. çok zor bi karar ya, toplantı yapıyorlardır ayrıca bunun için.
  • 30-09-2013, 14:40:56
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3-0 g,ibi bir ihtimal yok (bence şuanki türkiyede) 2-1 e bağlarlar ki he 2-1 olsun he 3-0 yenildik yapcak bişey yok.

    Evet 4 maç az olmuş sezon sonuna kadar kapasalardı yeni stada kadar kapalı kutuda oynardık

    Bilic olayını anlayamdım ben bu adam 3 maç melodan dahamı beter bişey yapmış