Anlamadığım durum şu, tamam bu kararlar olması gerektiği gibi olabilir.
Lakin kafama takıldı: Selçuk İnan'ın aynı hareketini yapan Gökhan Gönül'e 3 maç ceza verildi.
Selçuğa tüküren Motta'nın aynı hareketini yapan Meireless 8 maç ceza aldı yanlış hatırlamıyorsam.
Küfür etmeyip sadece 'L-A-N' dediği için Caner'e de 3 maç ceza verilmişti.
Bunlar sadece Fenerbahçe için örnekler.
Misal Trabzonspor'a taraftarlar sahaya girdi diye yanlış hatırlamıyorsam 5 maç ceza verilmişti.
Sanırım verilen cezalar anlık kişilerin ruh haline göre değişiyor.
Ancak şunuda sormadan edemiyorum, şuan verilen cezalara çok sinirlenen kişiler, aynı cezalar diğerlerine verilince neden seviniyorlardı ?