Anlamadığım durum şu, tamam bu kararlar olması gerektiği gibi olabilir.

Lakin kafama takıldı: Selçuk İnan'ın aynı hareketini yapan Gökhan Gönül'e 3 maç ceza verildi.

Selçuğa tüküren Motta'nın aynı hareketini yapan Meireless 8 maç ceza aldı yanlış hatırlamıyorsam.

Küfür etmeyip sadece 'L-A-N' dediği için Caner'e de 3 maç ceza verilmişti.

Bunlar sadece Fenerbahçe için örnekler.

Misal Trabzonspor'a taraftarlar sahaya girdi diye yanlış hatırlamıyorsam 5 maç ceza verilmişti.


Sanırım verilen cezalar anlık kişilerin ruh haline göre değişiyor.

Ancak şunuda sormadan edemiyorum, şuan verilen cezalara çok sinirlenen kişiler, aynı cezalar diğerlerine verilince neden seviniyorlardı ?