Ne ayak bilmiyorumda bu zamana kadar ona buna çok yüksek maç ceza verenler, belkide Türk futbolundaki en büyük olaya imza atılan maçta ufak cezalarla geçiştirmiş. Bjk ye 4 maç? Yahu adamlar soyunma odasına girip meloyu öldüreceklerdi yahu. Galatasaraylı oyuncuların canı tehlikedeydi sahaya atladılar. Melo'ya 2 maç. Zaten direkt kırmızı görünce 2 maç olmuyormuydu? Komik olmuş diyecek söz yok. Daha öncesinde Galatasaraydan bi oyuncu hakemın ustune yurudu 10 maç, meireles bilmem kaç maç en basit örnekler. Sanırım bu devirde ozaman hakeme bişey yapma yeter. Gerisi ufak cezalar.