3-0 g,ibi bir ihtimal yok (bence şuanki türkiyede) 2-1 e bağlarlar ki he 2-1 olsun he 3-0 yenildik yapcak bişey yok.
Evet 4 maç az olmuş sezon sonuna kadar kapasalardı yeni stada kadar kapalı kutuda oynardık
Bilic olayını anlayamdım ben bu adam 3 maç melodan dahamı beter bişey yapmış