Melo'nun cezası çok az. 2 değil en az 4 maç olmalıydı.
Beşiktaşla aynı cezayı alcaktı yani ? Tamam diyelim Melo'ya 4 maç ceza verilmeliydi. Beşiktaşa 4 maç normal mi peki ?
Buraya çok şey yazmak isterdim ama r10'dan banlanmak istemiyorum tüm gs'lilere selamlarımı iletiyorum.
Samsung Galaxy S8 ile gönderildi.
Bizden de sana selam olsun..
Ek olarak Selçuk ve Motta'ya neden ceza yok ?
TFF yine ne yapacağını şaşırmış anlaşılan. Bu kararlara da her iki taraf itiraz eder, Melo'nun cezası 1 maça, Beşiktaşın cezasıda 2 maça düşer. Olan şeyler yani bunlar.. Neyse hayırlısı olsun..