Beşiktaş'ı etkilemez bu ceza bence kendi taraftarı önünde baskı altında oynuyormuş gibi oluyor genellikle deplasman'da da iyiler Beşiktaş'ı çok fazla etkileyeceğini zannetmiyorum. Melo akıllanması gerekiyor burası Türkiye diğer ülkelerin taraftarlarına benzemez saçma, sapan hareketlerde bulunuyor her derbi'de bu tür futbolcular yarardan çok zararı var takımlara.