• 26-09-2013, 20:17:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Olaylı derbinin Beşiktaş'a faturası belli oldu! PFDK, Beşiktaş-Galatasaray derbisinin uzatma dakikalarında çıkan olaylar nedeniyle Siyah-Beyazlı takıma 4 maç seyircisiz oynama cezası verdi. İşte cezalar....

    "1- BEŞİKTAŞ A.Ş.’nin, 22.09.2013 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - GALATASARAY A.Ş. Spor Toto Süper Lig müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle takdiren 40.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına, Aynı müsabakada BEŞİKTAŞ A.Ş.’nin, müsabakada yeterli sayıda özel güvenlik görevlisi bulundurulmamasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle takdiren 10.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına, Aynı müsabakada BEŞİKTAŞ A.Ş.’nin, tribünlere kapasite üzerinde seyirci alınmasından ve merdiven boşluklarının boş bırakılmamasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle takdiren 20.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına, Aynı müsabakada BEŞİKTAŞ A.Ş.’nin, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 4 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA CEZASI cezalandırılmasına, Aynı müsabakada BEŞİKTAŞ A.Ş. teknik sorumlusu SLAVEN BILIC’in, müsabaka hakemine yönelik hakareti nedeniyle takdiren 3 RESMİ MÜSABAKADA SOYUNMA ODASI VE YEDEK KULÜBESİNE GİRİŞ YASAĞI ve 13.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına, 2- GALATASARAY A.Ş. sprocusu FELIPE MELO DE CARVALHO’nun, 22.09.2013 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - GALATASARAY A.Ş. Spor Toto Süper Lig müsabakasında, rakip takım sporcusuna yönelik ciddi faulü ve ihraç sonrası sportmenliğe aykırı hareketi nedeniyle takdiren 2 RESMİ MÜSABAKADAN MEN ve 13.000-TL CEZASI ile cezalandırılmasına karar verilmiştir" denildi.


    4 Maç güzel
  • 26-09-2013, 20:21:32
    #2
    Kurumsal PLUS
    Melo'nun cezası çok az. 2 değil en az 4 maç olmalıydı.
  • 26-09-2013, 20:21:46
    #3
    Adalet Bizim Ülkede IŞIK hızı ile işliyor. Birde Diyor'larki Adalet sistemi çok yavaş bak nasıl kararlar çıkıyor haftasına kalmadan. )
  • 26-09-2013, 20:22:07
    #4
    En az 5 olabilirdi 4 maç iyi yine, bilic konuyu bilmiyorum, melo güzel. eh işte diyorum.
  • 26-09-2013, 20:23:18
    #5
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adalet Bizim Ülkede IŞIK hızı ile işliyor. Birde Diyor'larki Adalet sistemi çok yavaş bak nasıl kararlar çıkıyor haftasına kalmadan. )
    Bu kararlar Adalet sarayından mı verildi
    Ne alaka Mahkeme ile ?
    PFDK'ın başka davaları yokki tabiki hemen verecekler
  • 26-09-2013, 20:25:44
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Buraya çok şey yazmak isterdim ama r10'dan banlanmak istemiyorum tüm gs'lilere selamlarımı iletiyorum.

    Samsung Galaxy S8 ile gönderildi.
  • 26-09-2013, 20:25:50
    #7
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ahmet nur cebi hakem ve melo tahrik etti diyor. Zamanında trabzon sivas macinda hakemin kararlari ve sivas futbolcularin ozamanki cirkefliginden dolayı 2 kisi girdi diye 5 mac ve -3puan ceza aldigimizda neden boyle dusunulmedi.

    Karar azdir yada trabzona verilen coktu. Beşiktaşlı arkadaslar yanlış anlamasin lütfen
  • 26-09-2013, 20:26:38
    #8
    Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kararlar Adalet sarayından mı verildi
    Ne alaka Mahkeme ile ?
    PFDK'ın başka davaları yokki tabiki hemen verecekler
    Keşke tüm kararlar adalet sarayında verilse.
    ben bu maç'da takımların veya futbolcuların suçlu olduğunu düşünmüyorum.
    olayı başka yöne çeken, kaos çıkarmaya çalışan odakların işiydi. lakin fatura ne hikmetse takıma ve futbolculara kesilmiş.
  • 26-09-2013, 20:28:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    meloya 2 maç düşündürücü. dur ben düşüneyim nasılsa ünlü bir düşünürüm