Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ahmet nur cebi hakem ve melo tahrik etti diyor. Zamanında trabzon sivas macinda hakemin kararlari ve sivas futbolcularin ozamanki cirkefliginden dolayı 2 kisi girdi diye 5 mac ve -3puan ceza aldigimizda neden boyle dusunulmedi.
Karar azdir yada trabzona verilen coktu. Beşiktaşlı arkadaslar yanlış anlamasin lütfen