çok komik cezalar verilmiş. Melo sadece kırmızı kart cezası almış peki ya yaptığı o tahrik hareketinin cezası? ayrıca beşiktaşa 4 maçlık cezada az. en az 5 maç olması lazımdı. Biliçin cezası da çok geldi bana.