BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buraya çok şey yazmak isterdim ama r10'dan banlanmak istemiyorum tüm gs'lilere selamlarımı iletiyorum.

Samsung Galaxy S8 ile gönderildi.
a.s