Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke tüm kararlar adalet sarayında verilse.
ben bu maç'da takımların veya futbolcuların suçlu olduğunu düşünmüyorum.
olayı başka yöne çeken, kaos çıkarmaya çalışan odakların işiydi. lakin fatura ne hikmetse takıma ve futbolculara kesilmiş.
Her kurumların kendine ait görevleri var.
İkincisi aynen dediğin olabilir veya olmayabilir o konuya pek girmiyorum ama kurban mutlaka olmalı oda açıkça futbolcular ve kulüpler olur başkası olmaz.