Allah belasını versin böyle cezanın'da verenlerinde. Hiç vermeseydiniz daha iyiydi.

Ankaragücü maçından olanların 3 katı fazla olay var, Ankaragücüne 5 maç seyircisiz oynama ve binlerce TL para cezası, beşiktaş'a 4 maç ve para cezası.

Olan her zaman Anadolu takımlarına olur 3 tane para ile mücadele eden takıma hiç birşey olmaz.

Ama çok güzel bir söz var, Allah yarına bırakır ama yanına bırakmaz!