sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sormayı unuttım, şimdi sonuç ne oldu? GS 2-1 mi yoksa 3-0 mı kazanmış oldu?
ona daha karar veremediler heralde. çok zor bi karar ya, toplantı yapıyorlardır ayrıca bunun için.