TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Melo'nun cezası çok az. 2 değil en az 4 maç olmalıydı.
Motta'ya neden ceza yok? Beşiktaş neden 4 maç ceza yedi? Trabzon Fenerbahçe neden 4 değil 5 yedi ?

BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buraya çok şey yazmak isterdim ama r10'dan banlanmak istemiyorum tüm gs'lilere selamlarımı iletiyorum.

Samsung Galaxy S8 ile gönderildi.
Aleykum Selam