Melo'nun cezası çok az. 2 değil en az 4 maç olmalıydı.
Motta'ya neden ceza yok? Beşiktaş neden 4 maç ceza yedi? Trabzon Fenerbahçe neden 4 değil 5 yedi ?
Buraya çok şey yazmak isterdim ama r10'dan banlanmak istemiyorum tüm gs'lilere selamlarımı iletiyorum.
Samsung Galaxy S8 ile gönderildi.
Aleykum Selam