Sahaya giren kendi taraftarları ama yenildikleri için kızgınlığa bağlı yenilgiyi hazmedemeyen taraftarlar suçu Galatasaray'ın üzerine atıyor. Hakemin de sonuca etki edecek hiç bir hatalı kararı olduğunu düşünmüyorum. Melo cezasını almış, gayet de olması gerektiği gibi. Beşiktaş'a da abartmadan 4 maç ceza vermişler. Bence insan başkalarına suç atmadan önce, dönüp kendine bir bakmalı. Acaba biz ne yaptık, nerede yanlış yaptık diye...