Ne ayak bilmiyorumda bu zamana kadar ona buna çok yüksek maç ceza verenler, belkide Türk futbolundaki en büyük olaya imza atılan maçta ufak cezalarla geçiştirmiş. Bjk ye 4 maç? Yahu adamlar soyunma odasına girip meloyu öldüreceklerdi yahu. Galatasaraylı oyuncuların canı tehlikedeydi sahaya atladılar. Melo'ya 2 maç. Zaten direkt kırmızı görünce 2 maç olmuyormuydu? Komik olmuş diyecek söz yok. Daha öncesinde Galatasaraydan bi oyuncu hakemın ustune yurudu 10 maç, meireles bilmem kaç maç en basit örnekler. Sanırım bu devirde ozaman hakeme bişey yapma yeter. Gerisi ufak cezalar.
Sahaya inenler melonun hareket yaptığı tarafdaki taraftarlar değildi gerçi ortada tam bir hareket de yoktu ne hareketler gördü o yeşil saha taraftarların sahaya inme olayı tamamen başka bir olay ne galatasaraylıyım ne beşiktaşlı bazı taraftar gruplarını iyi tanırım maçıda galatasaraylı arkadaşımla izledim zaten olaylar garip olduğu kadar cezalarda garip gerçi kimsede yüksek birşey beklemiyordu sadece bize yansıyanları görebiliyoruz içerde ne oldu bitti artık bilemeyiz cezalara yorum yapılamaz zaten saçmalıktan başka birşey değil