• 13-11-2023, 10:35:58
    #1
    Şu an da P30 kullanıyorum. Sorunum yok, gayet iyi ve sorunsuz şekilde kullanıyorum. Ancak bir yandan fiyatların artması bir yandan da Apple tarafında iPhone ürünlerin değerinin fazla düşmemesi. USD bazında yine değer düşüyor ama try bazında öyle gözükmüyor

    Bir de malum Döviz kuru arttığı için fiyatlarda hep yükseltme oluyor. Arkadaşım devamlı alıyor. Geçen yıl 14 Pro'yu 40a aldı 54e sattı. Üzerine 10 Bin TL falan koydu 15 Pro aldı. Her yıl böyle yapıyor. Sende yaparsın diyor bana. Mantıklı da geldi. Ayrıca arkadaşım destek çıkacak ve 13 BİN TL kadar verecek. Yani cihaz bana 50 bin civarına gelecek. Ve Yapı Kredi Ticari kartım olduğu için de 6 Taksit ile vade farksız alma imkanım olacak.

    Ayrıca işte ısınma sorunu, renk atması sorunu ve daha bazı sorunlar da kafamı kurcalamaya başladı.

    Yani ortalama 40K civarında bir çekim yapacağım kart ile. 10 Bin TL civarında nakitte ben vereceğim. Ancak yine de gözüme çok büyük geliyor bu rakamlar. Ne bileyim araba falan alıyorduk 6-7 yıl önce bu paralara



    Ya da telefon hiç almasam mı diyorum, bilemedim. Sizler olsanız ne yerimde ne yapardınız.
  • 13-11-2023, 10:37:45
    #2
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an da P30 kullanıyorum. Sorunum yok, gayet iyi ve sorunsuz şekilde kullanıyorum. Ancak bir yandan fiyatların artması bir yandan da Apple tarafında iPhone ürünlerin değerinin fazla düşmemesi. USD bazında yine değer düşüyor ama try bazında öyle gözükmüyor

    Bir de malum Döviz kuru arttığı için fiyatlarda hep yükseltme oluyor. Arkadaşım devamlı alıyor. Geçen yıl 14 Pro'yu 40a aldı 54e sattı. Üzerine 10 Bin TL falan koydu 15 Pro aldı. Her yıl böyle yapıyor. Sende yaparsın diyor bana. Mantıklı da geldi. Ayrıca arkadaşım destek çıkacak ve 13 BİN TL kadar verecek. Yani cihaz bana 50 bin civarına gelecek. Ve Yapı Kredi Ticari kartım olduğu için de 6 Taksit ile vade farksız alma imkanım olacak.

    Ayrıca işte ısınma sorunu, renk atması sorunu ve daha bazı sorunlar da kafamı kurcalamaya başladı.

    Yani ortalama 40K civarında bir çekim yapacağım kart ile. 10 Bin TL civarında nakitte ben vereceğim. Ancak yine de gözüme çok büyük geliyor bu rakamlar. Ne bileyim araba falan alıyorduk 6-7 yıl önce bu paralara



    Ya da telefon hiç almasam mı diyorum, bilemedim. Sizler olsanız ne yerimde ne yapardınız.
    Üstad
    Bizzat satıyorum KVK garantili trendyol üzerinden sadece cumatesi pazar trendyoldan 9 tane sattım 15 Pro Max 256
    Kasa sorunsalı kamera ısınma kamera sorunları sürekli çıkıyor.
    14 Pro Max kullanıyorum gayet memnunum
  • 13-11-2023, 10:40:48
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad
    Bizzat satıyorum KVK garantili trendyol üzerinden sadece cumatesi pazar trendyoldan 9 tane sattım 15 Pro Max 256
    Kasa sorunsalı kamera ısınma kamera sorunları sürekli çıkıyor.
    14 Pro Max kullanıyorum gayet memnunum
    Telefoncu musunuz hocam ?
    Aslında çok para gibi geldi. Dedim 30K 'ya fln 13 pro alayım onları da temiz bulamadım
    Mağaza linki ve ne gibi sorunlar olduğunu söyler misiniz hocam detaylı.
  • 13-11-2023, 10:40:59
    #4
    Kendi ağzınızla söylüyosunuz arkadaşınız her yıl 10bin tl üzerine katıp model yükseltiyor diye. Yani heryıl -10bin zararda. Bi telefona her yıl 10bin vermek mi mantıklı yoksa düzgün bi telefon alıp yıllarca kullanmak mı ?
  • 13-11-2023, 10:42:57
    #5
    tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi ağzınızla söylüyosunuz arkadaşınız her yıl 10bin tl üzerine katıp model yükseltiyor diye. Yani heryıl -10bin zararda. Bi telefona her yıl 10bin vermek mi mantıklı yoksa düzgün bi telefon alıp yıllarca kullanmak mı ?
    Hocam, o bunu her telde yapıyor. Seviyor yani
    Ama ben öyle yapar mıyım ,bilmiyorum. O zaman ki durumum ve süreç neyi gösterir bilmiyorum açıkçası.
    P30 cihazı pandemiden önce aldım. Hala kullanıyorum.
    Aslıdna P60 Pro düşünüyordum. Ancak google ve malum piyasası Apple gibi değil. Yani Google olmaması acaba sorun yaratır mı bende bilemedim
  • 13-11-2023, 10:43:17
    #6
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefoncu musunuz hocam ?
    Aslında çok para gibi geldi. Dedim 30K 'ya fln 13 pro alayım onları da temiz bulamadım
    Mağaza linki ve ne gibi sorunlar olduğunu söyler misiniz hocam detaylı.
    Telefoncuyum toptan kvk garantili

    https://www.trendyol.com/apple/iphon...Listings=false
  • 13-11-2023, 10:44:55
    #7
    Ben 15 pro max kullanmıyorum hala 12 pro max'de kaldım bu sene almayı düşünüyordum ama gözüme perk farklılık gelmedi muhtemelen 16 da falan şekli şemali değişecektir o zaman alırım diye düşünüyorum idare edebiliyorsanız bir yıl daha edin bence
  • 13-11-2023, 10:46:07
    #8
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, o bunu her telde yapıyor. Seviyor yani
    Ama ben öyle yapar mıyım ,bilmiyorum. O zaman ki durumum ve süreç neyi gösterir bilmiyorum açıkçası.
    P30 cihazı pandemiden önce aldım. Hala kullanıyorum.
    Aslıdna P60 Pro düşünüyordum. Ancak google ve malum piyasası Apple gibi değil. Yani Google olmaması acaba sorun yaratır mı bende bilemedim
    bide şöyle birşey var hocam. geçen yıl 40a alıp bu yıl 53 e satmış. Enflasyon nedeniyle onun aldığı 53bin i geçen yıl a göre 30 falan olarak hesaplayın siz.

    Telefon olarak ben ömrümde Samsung harici kullanmadım. Uzun ömürlülük ve fiyat karşılaştırması yapıldığında gayet başarılı ve üstelik çok sade ve anlaşılır bir arayüze sahip.
  • 13-11-2023, 10:46:11
    #9
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 15 pro max kullanmıyorum hala 12 pro max'de kaldım bu sene almayı düşünüyordum ama gözüme perk farklılık gelmedi muhtemelen 16 da falan şekli şemali değişecektir o zaman alırım diye düşünüyorum idare edebiliyorsanız bir yıl daha edin bence
    Hocam, idare ederim aslında. Ancak o zaman kaçtan çıkar, döviz kuru ne olur onlar kafamı kurcalıyor. Yani iphone biliyorsunu döviz arttıkça değeri düşmüyor. Yani elden çabuk çıkarıyorsun.