phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 15 pro max kullanmıyorum hala 12 pro max'de kaldım bu sene almayı düşünüyordum ama gözüme perk farklılık gelmedi muhtemelen 16 da falan şekli şemali değişecektir o zaman alırım diye düşünüyorum idare edebiliyorsanız bir yıl daha edin bence
Hocam, idare ederim aslında. Ancak o zaman kaçtan çıkar, döviz kuru ne olur onlar kafamı kurcalıyor. Yani iphone biliyorsunu döviz arttıkça değeri düşmüyor. Yani elden çabuk çıkarıyorsun.