• 16-11-2023, 16:03:48
    #37
    Durmazoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 15 pro mavi kullanıyorum 10 numara telefon şarjı da ilkten hızlı gidiyordu 1 ay oldu pili oyun oynasam bile 1 günü rahat yetiriyor. Tavsiye ederim kamerası çok devşet 14 pro'yu katlar. Isınma sorunu hala çok az da olsa var ama sıkıntı yaratmaz. YD al geç
    Sizin cihaz YD mi hocam ? Neden YD alayım ?
  • 19-11-2023, 23:23:00
    #38
    iPhone pro 15 aldım 1 hafta önce. Kısa bir süre oldu ama şu ana kadar ki deneyimlerime göre cihaz harika. Kamerası gerçekten üst düzey. Isınma sorunu çok çok az diyebilirim. Natürel titanyum rengi çok hoş.