• 13-11-2023, 11:11:19
    #19
    Chezima_Mayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanan arkadaşlarım genel olarak memnun degil . Bende alıcaktım 14 promax kullanıcısıyım . 15 deki problemleri duyunca vazgeçtim

    Nedir bu problemler hocam ?
  • 13-11-2023, 11:12:02
    #20
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir telefonun 70-80 bin TL'ye değecek kadar önemli olduğunu düşünmüyorum

    Hocam bana kalırsa 40 Bin tl bile çok para. Ama döviz kuru ve ekonomiden dolayı durum bu ne yazık ki.
  • 13-11-2023, 11:14:32
    #21
    Şarjının çabuk bitmesimi söylüyebilirim örnek olarak
  • 13-11-2023, 11:15:58
    #22
    Chezima_Mayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarjının çabuk bitmesimi söylüyebilirim örnek olarak
    Günümüz telefonlarında bunlar zaten sorun olmaktan çıktı hocam.
    Ben sorun olarak daha büyük şeyleri değerlendiriyorum.
    Mesela donma, yazılımsal hatadan dolayı app'nin veya o sistemin hataya düşmesi, veya kamera titremesi vs vs gibi.
  • 13-11-2023, 11:26:29
    #23
    Hocam verim olarak daha iyi gidiyor 14 dün şarjı . Satıcı arkadaşda yazmış zaten genel olarak çıkan donanımsal sorunları
  • 13-11-2023, 15:12:24
    #24
    Android kullanıyorsan geçme bile hocam. Alışılması uzun sürüyor. iphone 11 vardı kullanamayınca elden çıkardım.

    O fiyat bandında bakıyorsan, s23 ultrayı tercih edebilirsin.

    Telefonu satma kaygısıyla alıyorsanız ama iphone alın daha kolay satılır.
  • 13-11-2023, 15:14:53
    #25
    BeratYildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android kullanıyorsan geçme bile hocam. Alışılması uzun sürüyor. iphone 11 vardı kullanamayınca elden çıkardım.

    O fiyat bandında bakıyorsan, s23 ultrayı tercih edebilirsin.

    Telefonu satma kaygısıyla alıyorsanız ama iphone alın daha kolay satılır.

    Yani satabilirim diye de düşünmüyor değilim elbette. Ancak Samsung cihazı almayı hiç düşünmedim, neden bilmiyorum ama sevemedim bir türlü Yani içinden gelen gereksiz uygulamalar, arka planda boşuna tğkettiği ram olayları vs vs.
    O Yüzden Ya İphone, ya da Huawei P60 pro
  • 13-11-2023, 15:28:41
    #26
    2019 dan beri p30 pro kullanıyorum sıfır sıkıntı
    garantisi bitti kamera bozuldu 1 sefere mahsus kamerasını değiştirdiler ona rağmen.
    apple a geçme düşüncem var ama almış başını gitmiş almak hiç mantıklı degil
  • 13-11-2023, 15:30:07
    #27
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2019 dan beri p30 pro kullanıyorum sıfır sıkıntı
    garantisi bitti kamera bozuldu 1 sefere mahsus kamerasını değiştirdiler ona rağmen.
    apple a geçme düşüncem var ama almış başını gitmiş almak hiç mantıklı degil

    bende pandemi de p20 pro aldım. Ablama verip, onun P30 cihazını aldım. Yani her şey o kadar arttı ki işte bende bu yüzden biraz almak istiyorum.