Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2019 dan beri p30 pro kullanıyorum sıfır sıkıntı
garantisi bitti kamera bozuldu 1 sefere mahsus kamerasını değiştirdiler ona rağmen.
apple a geçme düşüncem var ama almış başını gitmiş almak hiç mantıklı degil

bende pandemi de p20 pro aldım. Ablama verip, onun P30 cihazını aldım. Yani her şey o kadar arttı ki işte bende bu yüzden biraz almak istiyorum.