• 13-11-2023, 10:47:34
    #10
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, idare ederim aslında. Ancak o zaman kaçtan çıkar, döviz kuru ne olur onlar kafamı kurcalıyor. Yani iphone biliyorsunu döviz arttıkça değeri düşmüyor. Yani elden çabuk çıkarıyorsun.
    Hocam kenara 2000 / 2500 dolar para koyun bırakın aynı hesaba gelir.
    Ben kasa değiştikçe alıyorum şahsen daha mantıklı oluyor en azından bir esprisi oluyor benim 12 pro max zaten kılıfta biri uzaktan baksa 14 ile 15 ile aynı tas aynı hamam neredeyse o yüzden gerek yok
  • 13-11-2023, 10:49:49
    #11
    tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bide şöyle birşey var hocam. geçen yıl 40a alıp bu yıl 53 e satmış. Enflasyon nedeniyle onun aldığı 53bin i geçen yıl a göre 30 falan olarak hesaplayın siz.

    Telefon olarak ben ömrümde Samsung harici kullanmadım. Uzun ömürlülük ve fiyat karşılaştırması yapıldığında gayet başarılı ve üstelik çok sade ve anlaşılır bir arayüze sahip.
    Bir yanım Huawei P60 Pro diyor Bilemedim, bakıcam
  • 13-11-2023, 10:51:20
    #12
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kenara 2000 / 2500 dolar para koyun bırakın aynı hesaba gelir.
    Ben kasa değiştikçe alıyorum şahsen daha mantıklı oluyor en azından bir esprisi oluyor benim 12 pro max zaten kılıfta biri uzaktan baksa 14 ile 15 ile aynı tas aynı hamam neredeyse o yüzden gerek yok

    Hocam, aslında şöyle düşünüyorum. Şu an için aktif olarak çalışıyorum. Aileme destek için borcu ben üstlendim. Her ay ata altın alıyorum 12K civarında. Kalan parayı da bir şeye kullanmak istiyorum. Köşeye her ay zaten 5K parayı Euro yapıyorum. Ancak yine de bir şeye yatırım amaçlı veya boşa para harcamamak amaçlı bir şeyler yapayım diyorum. Bilemedim.
  • 13-11-2023, 10:52:08
    #13
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yanım Huawei P60 Pro diyor Bilemedim, bakıcam
    Hangi telefonu alırsanız alın, ihtiyacınızdan yüksek özelliklere sahipse her türlü zarardasınız bunu bilerek alın
  • 13-11-2023, 10:53:11
    #14
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, aslında şöyle düşünüyorum. Şu an için aktif olarak çalışıyorum. Aileme destek için borcu ben üstlendim. Her ay ata altın alıyorum 12K civarında. Kalan parayı da bir şeye kullanmak istiyorum. Köşeye her ay zaten 5K parayı Euro yapıyorum. Ancak yine de bir şeye yatırım amaçlı veya boşa para harcamamak amaçlı bir şeyler yapayım diyorum. Bilemedim.
    Git borsadan hisse al coin al bir şey al neden iphone alasın ki çok saçma bana gereksiz para gibi geliyor bence çok bir yatırım amacı da yok tl değer kaybediyor diye artıyor başka bir esprisi yok
    örnek büyük coinlerde her ay kenara 5 k atmış olsan 60 bin tl para atmış olurdun bu 60 bin tl para şuanda 100 200 k civarı bir para olmuş olurdu en kötü ihtimalle ne gerek var telefona o 100 200k para ilede gider antin kuntin bir yerde arsa alırsın belli yaşın genç 20 sene sonra değer yapar bir bakmışsın 40 yaşında sana havadan para gelmiş.
  • 13-11-2023, 10:53:32
    #15
    S23+ daha iyi
  • 13-11-2023, 10:55:31
    #16
    Kullanan arkadaşlarım genel olarak memnun degil . Bende alıcaktım 14 promax kullanıcısıyım . 15 deki problemleri duyunca vazgeçtim
  • 13-11-2023, 10:56:05
    #17
    Hiç bir telefonun 70-80 bin TL'ye değecek kadar önemli olduğunu düşünmüyorum
  • 13-11-2023, 11:01:07
    #18
    Samsung 5 yıl ileride apple daha c type teknolojisine bile yeni geçti Samsung Ultra serilerine bakın