bide şöyle birşey var hocam. geçen yıl 40a alıp bu yıl 53 e satmış. Enflasyon nedeniyle onun aldığı 53bin i geçen yıl a göre 30 falan olarak hesaplayın siz.
Telefon olarak ben ömrümde Samsung harici kullanmadım. Uzun ömürlülük ve fiyat karşılaştırması yapıldığında gayet başarılı ve üstelik çok sade ve anlaşılır bir arayüze sahip.
Bir yanım Huawei P60 Pro diyor

Bilemedim, bakıcam