• 13-11-2023, 21:12:21
    #28
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an da P30 kullanıyorum. Sorunum yok, gayet iyi ve sorunsuz şekilde kullanıyorum. Ancak bir yandan fiyatların artması bir yandan da Apple tarafında iPhone ürünlerin değerinin fazla düşmemesi. USD bazında yine değer düşüyor ama try bazında öyle gözükmüyor

    Bir de malum Döviz kuru arttığı için fiyatlarda hep yükseltme oluyor. Arkadaşım devamlı alıyor. Geçen yıl 14 Pro'yu 40a aldı 54e sattı. Üzerine 10 Bin TL falan koydu 15 Pro aldı. Her yıl böyle yapıyor. Sende yaparsın diyor bana. Mantıklı da geldi. Ayrıca arkadaşım destek çıkacak ve 13 BİN TL kadar verecek. Yani cihaz bana 50 bin civarına gelecek. Ve Yapı Kredi Ticari kartım olduğu için de 6 Taksit ile vade farksız alma imkanım olacak.

    Ayrıca işte ısınma sorunu, renk atması sorunu ve daha bazı sorunlar da kafamı kurcalamaya başladı.

    Yani ortalama 40K civarında bir çekim yapacağım kart ile. 10 Bin TL civarında nakitte ben vereceğim. Ancak yine de gözüme çok büyük geliyor bu rakamlar. Ne bileyim araba falan alıyorduk 6-7 yıl önce bu paralara



    Ya da telefon hiç almasam mı diyorum, bilemedim. Sizler olsanız ne yerimde ne yapardınız.
    15 Pro kullanıyorum herhangi bir ısınma donma sorunu şuan yok telefondan pubg oynarken doğal olarak ısınma olabiliyor, 13 den geçtim arasında hız bakımından pek bi fark hissetmedim ama kamera açısından epey fark var, soyulma kısmında şimdiden yine apple üzerinden aldığım 2+2 4bin tl kılıf ve cüzdan da hafif solmalar başladı cihazın zaten kılıfsız kullanınca solması oluyor bu söylendi, alışkanlık meselesi bazı arkadaşlarım var samsung android dışında kullanmıyor bazıları ios dışında kullanmıyor.
  • 14-11-2023, 01:10:24
    #29
    İphone kullananlara söylüyorum özellikle 15 pro max çok başka birşey hız konusunda.
    önce eşime aldım buneymiş la dedim elime alınca.
    ertesi günde kendime aldım.
    13 pro max kullanıcıydım o derece fark var.
  • 14-11-2023, 09:37:31
    #30
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Bence değmez çok para
  • 14-11-2023, 10:32:32
    #31
    15 pro kullancısıyım. Memnunum, varsa sorularınız yanıtlayabilirim.
  • 14-11-2023, 11:17:34
    #32
    GencoHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 pro kullancısıyım. Memnunum, varsa sorularınız yanıtlayabilirim.
    Peki hocam, arka cam çok sağlam değil diyorlar, doğru mudur ? Mesela renk atması durumu varmış, hangi rengi tavsiye edersiniz ?
    + ve -'leri nelerdir, paylaşır mısınız ?
  • 14-11-2023, 11:19:04
    #33
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam, arka cam çok sağlam değil diyorlar, doğru mudur ? Mesela renk atması durumu varmış, hangi rengi tavsiye edersiniz ?
    + ve -'leri nelerdir, paylaşır mısınız ?
    bana da tam tersi geldi titanyum oldugu için daha dayanıklı hissiyatı veriyor. renk olarak ben Mavi Titanyum kullanıyorum sanırım en hoş olanı da bu.
  • 15-11-2023, 00:12:27
    #34
    Bende 15 pro mavi kullanıyorum 10 numara telefon şarjı da ilkten hızlı gidiyordu 1 ay oldu pili oyun oynasam bile 1 günü rahat yetiriyor. Tavsiye ederim kamerası çok devşet 14 pro'yu katlar. Isınma sorunu hala çok az da olsa var ama sıkıntı yaratmaz. YD al geç
  • 15-11-2023, 18:54:04
    #35
    35 k ya 13 alın 6 7 yıl idare edersiniz
    Aşırı bi geliriniz yoksa 14 ve üstü türkiyede verilmeyecek ücret
  • 16-11-2023, 16:03:18
    #36
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    35 k ya 13 alın 6 7 yıl idare edersiniz
    Aşırı bi geliriniz yoksa 14 ve üstü türkiyede verilmeyecek ücret
    Hocam,
    şöyle ki 13 Pro bakayım diyorum o da 40K civarında. Yani 14 Pro da aynı seviyede. Arkadaşım bana yaklaşık 15 bin tl ye yakın verecek. yani bana 50 Bine geliyor. Çalıştığım için de Gelirim bir kısmını taksite verebilirim diye düşünüyorum.