mtrkmn61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
15 Pro almaya gerçekten değer mi?
37
●1.762
- 13-11-2023, 21:12:2115 Pro kullanıyorum herhangi bir ısınma donma sorunu şuan yok telefondan pubg oynarken doğal olarak ısınma olabiliyor, 13 den geçtim arasında hız bakımından pek bi fark hissetmedim ama kamera açısından epey fark var, soyulma kısmında şimdiden yine apple üzerinden aldığım 2+2 4bin tl kılıf ve cüzdan da hafif solmalar başladı cihazın zaten kılıfsız kullanınca solması oluyor bu söylendi, alışkanlık meselesi bazı arkadaşlarım var samsung android dışında kullanmıyor bazıları ios dışında kullanmıyor.
- 14-11-2023, 01:10:24İphone kullananlara söylüyorum özellikle 15 pro max çok başka birşey
hız konusunda.
önce eşime aldım buneymiş la dedim elime alınca.
ertesi günde kendime aldım.
13 pro max kullanıcıydım o derece fark var. - 14-11-2023, 11:17:34Peki hocam, arka cam çok sağlam değil diyorlar, doğru mudur ? Mesela renk atması durumu varmış, hangi rengi tavsiye edersiniz ?GencoHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ ve -'leri nelerdir, paylaşır mısınız ? - 14-11-2023, 11:19:04bana da tam tersi geldi titanyum oldugu için daha dayanıklı hissiyatı veriyor. renk olarak ben Mavi Titanyum kullanıyorum sanırım en hoş olanı da bu.mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2023, 00:12:27Bende 15 pro mavi kullanıyorum 10 numara telefon şarjı da ilkten hızlı gidiyordu 1 ay oldu pili oyun oynasam bile 1 günü rahat yetiriyor. Tavsiye ederim kamerası çok devşet 14 pro'yu katlar. Isınma sorunu hala çok az da olsa var ama sıkıntı yaratmaz. YD al geç
- 15-11-2023, 18:54:0435 k ya 13 alın 6 7 yıl idare edersiniz
Aşırı bi geliriniz yoksa 14 ve üstü türkiyede verilmeyecek ücret - 16-11-2023, 16:03:18Hocam,DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şöyle ki 13 Pro bakayım diyorum o da 40K civarında. Yani 14 Pro da aynı seviyede. Arkadaşım bana yaklaşık 15 bin tl ye yakın verecek. yani bana 50 Bine geliyor. Çalıştığım için de Gelirim bir kısmını taksite verebilirim diye düşünüyorum.
hız konusunda.